«Levitt»-ը կրում է ամերիկացի տնտեսագետ, «Harvard Business Review»-ի խմբագիր և բիզնես աշխարհին իր «Մարքեթինգային կարճատեսություն» հոդվածով հայտնի Թեոդոր Լեվիտի անունը:
1010082_730286033681540_3962634866211252006_n
«Levitt»-ը գիտական նախագիծ է, որին կարող են մասնակցել մարքեթինգի կամ հարակից մասնագիտությունների չորրորդ կուրսի ուսանողներ, մագիստրոսներ, ասպիրանտներ, ովքեր ցանկություն ունեն զբաղվելու գիտական գործունեությամբ:
1920018_730287087014768_7576196234844254847_n
Ծրագրի նպատակն է աջակցել ու օժանդակել  այն երիտասարդներին, ովքեր ցանկանում են տնտեսագիտության (մասնավորապես մարքեթինգի) համաշխարհային հարթակում իրենց ձայնն ու ասելիքը լսելի դարձնել գիտական հոդվածների միջոցով: Նախագծի  մասնակիցները ձեռք  են բերում միջազգային գիտական պարբերականներում հոդվածներ տպագրելու հմտություններ:
12710_729383410438469_3447645388986830127_n
«Levitt»-ը կազմակերվել է ՀՀ նախագահի հովանու ներքո իրականացվող «Երիտասարդ գիտնականների աջակցության ծրագրի» միջոցներով:

Comments

comments